لیسانس حسابداری
04431937194
مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی
شرح وظایف:
1-دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
2- رسیدگی به درخواستهای رسیده امضا های مجاز برگه ها و دستور خرید آنها
3 - اطلاع از قیمت اجناس و خدمات در مراکز اصلی
4-استعلام حداقل بها پیش از خرید و گزارش آن به سرپرست مربوطه
5- کوشش در انتخاب بهترین نوع کالا 6- آشنایی با آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
7- آشنایی با قانون محاسبات عمومی در ارتباط با خرید کالا و خدمات و تنظیم اسناد
8- آگاهی دقیق از نرخ و تخفیف اجناس خریداری شده و اطمینان از اینکه برابر مشخصات خواسته شده بوده و با مناسب ترین قیمت تهیه شده است
9- تحویل اجناس خریداری شده با انبار
10- خودداری از خرید کالا از واسطه
11- پس از اعلام عدم موجودی توسط انباردار اقدام به خرید نماید
12- خودداری از خرید درخواست های که فاقد مشخصات کالا می باشند
13 - تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر فاکتور
14- تسویه حساب تنخواه گردان دریافتی در هر سال
15- انجام دیگر کارهای مربوطه برابر دستور مافوق
تغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ متن:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود